onsdag den 31. marts 2010

Nyt liv til de gamle grå ....

.... og kedelige opbevarings kurve i gangen.




Hjemme ved os har vi hver en kurv til huer, handsker osv. og en fælles kurv til paraplyer, cykellyger og andet i den dur. Men jeg syntes simpelthen at de er så kedelige at se på. Gangen er i forvejen meget lidt inspirerende, og da jeg så havde syet en pose som jeg faktisk ikke vidste hvad den lige skulle bruges til, prøvede jeg da lige at se om den ikke kunne passe til de gamle kurve. Jo sørme så! og sikke da en masse liv det ga', så nu skal jeg have købt noget mere stof, og syet en pose til de 2 andre kurve, og jeg har en idé om at de godt må være lidt forskellige, med en rød tråd selvfølgelig.

Men hep hey! hvor er det skønt med farver i gangen :)


og så fik jeg lige syet en påske hare med inspiration fra "lykkelig med farge" den er desværre ikke blevet hel så fin, men et forsøg har jeg da gjort ;) og pynte det gør den da også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar