søndag den 2. maj 2010

tilbage igen


Jeg har desværre haft en søn med hold i nakken i forrige uge, og så blev jeg selv syg i sidste uge, så har haft en lang ufrivillig pause herfra.


Men nu har jeg endelig taget mig sammen til at komme igang igen. Min fantastisk dejlige veninde har lige fundet ud af at hun skal have en lille pige, og jeg har lovet hende at jeg gerne vil lave et babytæppe til lillesøster :)

Så det er jeg gået i gang med.


Hækler i 100% uld, og i farverne lilla og brun. Min veninde er ikke meget for lysserød, og jeg forstår det egentlig godt, da det hurtigt kan blive alt for meget lysserød til sådan nogen tøser ;)


Men er kommet godt igang, og har faktisk også købt endnu en hæklenål, så jeg også kan komme igang med min isproduktion igen, den gamle er stadigvæk forsvundet?!?


men lige et lille billede af babytæppe projektet som det ser ud indtil nu, det er ikke syet sammen endnu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar