torsdag den 8. juli 2010

Endelig færdig !

Ja i dag blev dagen hvor jeg endelig blev færdig med baby tæppet til min skønne veninde, som venter en pige til oktober :)
Jeg er blevet rigtig godt tilfreds og nu kan jeg slet ikke vente til vi skal besøge dem i næste uge, hvor hun skal have det :D
Et billede af resultatet skal i da ikke snydes for
I dag var jeg også nede i byen, Magnus skulle klippes (han trængte efterhånden en del ) vi gik en tur i fætter BR da han også skulle have noget ud af by turen med mor ;) og der inde fandt jeg disse 2 gratis magasiner, som er helt fantastiske. Jeg tror ikke de normalt er gratis magasiner da der står pris på, men de 2 her er i hvert fald, og de er spræng fyldt med gode ideer og inspiration. og findes der noget bedre end sådan en skøn gratis overraskelse ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar