mandag den 9. august 2010

forskud på vinteren


Disse støvler ønsker jeg mig til Magnus. Jeg har kun haft gode
Erfaringer med Eccos' støvler.
Jeg tror at disse i sort vil passe godt til hans vinter tøj.
Her i foråret købte jeg en jakke fra Color Kids til ham på tilbud. Den er i grøn, med forskellige grønne nuancer og sorte firkanter. Så tænkte at det ville være fint, men helt sorte ski bukser til, som dem på billedet, og så de sorte støvler :)

I dag, da jeg mødte på arbejde, lå der en fin strikkeopskrift i mit skab, på en rigtig fin drenge strik trøje, som jeg helt sikkert skal prøve at strikke til Magnus her i løbet af efteråret. Først skal jeg dog snart i gang med et par sokker til ham, så han har nogen her til gummi støvlerne, når det bliver lidt koldere i vejret.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar