onsdag den 27. oktober 2010

GRATIS!!! Tapetprøver

ja jeg er lige kommet med på bølgen, for når der er gratis ting, bliver man jo nød til at tjekke det ud, og når det så oveni købet er gratis lækre ting, bliver man nød til også at bestille.

jeg har bestilt disse 3 tapet prøver, og jeg er helt vild med dem. Glæder mig så meget til at få dem, og finde ud af, hvad de skal bruges til.

men jeg skal først lige se hvor stort prøven er, før jeg rigtig kan begynde at tænke og finde på.










Ellers er jeg i gang med endnu et par sokker til Magnus. Jeg syntes det er så hyggeligt med hjemmestrikkede strømper her når det er koldt. og Knægten skal jo ikke fryse fusserne når det bliver rigtig vinter, som alt jo tyder på det bliver.

og ja så har bror mand lige bestilt et par mere. Han fik et par sidste år, men de er ved at være slidt helt op ;) så jeg må vist i gang med strikke pindene så han kan få en lille blød pakke :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar