søndag den 31. oktober 2010

Weekend hygge

Det har været en über skøn weekend. Vi har haft absolut ingen planer, og det er blevet nydt af os begge til fulde.

Lørdag, startede med en lang morgen og formiddag. med hygge i mors seng under dynerne.
Så spiste vi frokost, tog tøj på (ja sådan må det godt være ind imellem ;) ) og så gik vi ned på legepladsen lige neden for der hvor vi bor. Derefter gik vi lidt rundt omme ved boldbanerne, og så om på en anden legeplads. Da vi skulle hjem gik vi en stor omvej. så vi endte med at være ude i næsten 3 timer. Det var fantastisk skønt.

Vi samlede blade sammen, som blev brugt til at lægge under papir og så tegne tryk med. Da vi var færdige med det blev de lagt i tryk, og i dag er der lavet lygter af dem.

Da vi kom hjem bagte vi pølsehorn, og de blive rigtig lækre.

Om aftenen gik jeg igang med at male. Jeg var blevet død træt af at kigge på mit maleri over fjernsynet, så der skulle nyt liv til denne. Jeg er blevet rigtig glad for resultatet.

Søndag:
Endnu en skøn lang morgen. Magnus har malet på et gammelt lærred, som jeg lige fik malet lidt hvidt.
så har vi spillet vendespil. Han fik det med posten her den anden dag fra børnenes trafikklub. Det er et fantastisk spil. Når man er færdige med at vende alle brikkerne kan man nemlig snakke om hver enkelt stik, da der er forskellige trafik situationer på dem.

og så har jeg lige frisket lidt tændstikæsker op, nu hvor stearinlysene bliver tændt dagligt, er det lidt mere hyggeligt...

Det var vist lige det nye der var her fra :)


.

1 kommentar:

  1. Flot maleri! :D

    Lyder som det har været en god weekend, dejligt..

    Kh Trine.

    SvarSlet