onsdag den 26. januar 2011

AWARD!!!


Hep hep! så blev det endelig min tur til at være med på sådan en omgang :)
Tusind tak Trine for denne award, den er jeg rigtig glad for :)

Nå men med sådan en award, følger jo også at jeg skal skrive 8 nye ting om mig selv, og det må alligevel siges at være lidt af en udfordring. Men jeg tager den op, og here goes!

1) Jeg elsker, og jeg mener virkelig ELSKER romkugler. ja de er lavet af kagerester, men hvem har sagt at rester blendet sammen ikke kan smage godt?

2) Jeg er monster bange for edderkopper. Har faktisk præsteret at sove i stuen i 1 uge, indtil der kom en forbi og kunne fjerne den edderkop, der syntes den skulle dele soveværelse med mig.

3) Jeg har en lillebror, som betyder alt for mig!

4) jeg ville ønsker jeg havde mere energi, og ikke altid går død når klokken nærmer sig eftermiddag.

5) jeg elsker cola, og er ofte enormt cola tørstig om aftenen. Det er dig sjældent jeg har cola i huset.

6) Jeg ville ønske, at jeg havde mere tid til at dyrke motion. Vil rigtig gerne have den krop tilbage jeg havde lige efter jeg havde tabt alt min graviditetsvægt!

7) Jeg elsker Harry Potter filmene ;)

8) jeg er virkelig enormt dårlig til at lege med biler. Og det er derfor hver dag en udfordring at være mor til en dreng der elsker biler :) Lego er bare meget mere mig :)

Når jeg nu har fortalt lidt om mig selv, kommer jeg til den sidste del af denne Award leg. Jeg skal udvælge 8 andre bloggere, som jeg håber vil lege med, og fortælle lidt om sig selv :)


så her kommer de:

2 kommentarer:

  1. Godt du ville lege med! Forstår din trang til romkugler, kunne ikke være mere enig - det er SÅ godt :-)

    SvarSlet
  2. ihh kan du også lide rom kugler ?
    syntes altid jeg møder folk som syntes de er ulækre.. men altså uhm!! syntes det er guf ;)

    SvarSlet