tirsdag den 18. januar 2011

rengøring....


Jeg har simpelthen sådan en rengørings- og smid ud trang for tiden.

Jeg har sådan brug for at få ryddet op og smidt ud. Det er faktisk noget jeg gør ofte, og sidst jeg fik et flip var der ikke engang ret meget at smide ud af. Men jeg tror virkelig at jeg skal gøre det med MEGET hård hånd denne gang.
Alt hvad jeg ikke har brugt det sidste år, ryger ud!
Jeg gider ikke længere at mit liv bliver fyldt op med ro som kun ligger og flyder og ikke bringer noget godt og positivt ind i min hverdag.

Jeg ønsker at få mere overskud i hverdagen, og jeg er ret sikker på at det at der ikke er så mange ting, gør at der ikke er så meget oprydning. altså der er mere tid til Magnus og i sidste ende mig !

Jeg har af en dejlig veninde (hun ved bare hvad jeg har brug for) fået en bog, hvor jeg hver dag, skal skrive 5 gode ting ned. Det skal hjælpe mig til at tænke mere positivt og langsomt få min hverdag fyldt op med positive tog lyse tanker.
Jeg vil løbende få andre opgaver, som vil udvikle mig.
Min veninde er uddannet Coach og det er jo helt fantastisk at have denne mulighed, for at arbejde med sig selv, i samarbejde med en der ved, hvad hun snakker om. Og så helt uden omkostninger.
Jeg er hende evig taknemmelig for at hjælpe mig med at gøre rent i mit hoved og i mine tanker!

1 kommentar:

  1. Jeg tror du har ret i at ro og orden giver ro og orden i ens liv - skønt med den bog fra din veninde! :)

    SvarSlet