fredag den 7. januar 2011

udsalg!


ja jeg elsker udsalg, men hader virkelig at alle andre også har tænkt sig at købe det samme som mig. Ihh hvor er det bare irriterende, specielt når den hjemmeside der har udsalg ikke lige får opdateret deres hjemmeside så man stadigvæk kan se de ting der er udsolgt... øv!

men men jeg fandt dog dette fine bowling have sæt til Magnus. Syntes simpelthen det har sådan nogle lækre farver og så mangler vi noget have legetøj til kolonihaven.
så sådan et sæt er nu bestilt til hold nu fast 30kr sat 100kr ned. det kan man da lige holde til.

Åh jeg kunne virkelig godt ønske mig at greengate valgte at sætte alle deres varer på mega udsalg. Så skulle jeg nok stå først i køen, til at få købt mig et helt nyt køkken ;)

nå men god weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar