mandag den 14. februar 2011

Hvis dagen var lilla


Ville disse ting helt sikkert være en del af min dag.

Kjolen er underskøn, og jeg ville helt sikkert føle mig som en prinsesse i den.
stilletterne er bare gude smukke, og jeg ville sådan ønske de var en del af min, noget beskedne skosamling.
Makeuppen fra Chanel, vil passe perfekt til min lilla dag, og ikke mindst sidde perfekt til dagen tog sin ende.
Uret... Åh ja uret, hvad er der næsten at sige om det... Jeg syntes det er mega cool, og så har det en fantastisk evne til at kunne passe ind i et hvert outfit.
Hårspænden, den er bare så lille og yndig, at den da bare måtte være med
Lampen... hmm man kan godt nok ikke tage den på. Men se lige på den. Hvis dagen virkelig var lilla, skulle den være det første jeg bare måtte eje! Den kan jo pifte et hvert kedeligt hjem op.

Åh yes jeg elsker lilla, og jeg håber tikker og beder virkelig til, at en dag kommer der en rigtig ægte lilla dag. Hvor alt skal være lilla :)
og ind til den dag kommer, vil jeg sidde her hjemme og ønske-drømme mig langt væk i lilla ting

Ingen kommentarer:

Send en kommentar