tirsdag den 22. februar 2011

send mig mere mad!

ÅHhh noooo!!!!

Jeg nåede slet ikke morgenmaden i morges. Skulle møde tidligt på seminariet i morges til en forelæsning ( som iøvrigt ikke er synderlig spændende) Nå men vækkeuret og mig er ikke altid lige gode venner tidligt om morgenen, og slet ikke når jeg er kommet rigtig sent i seng, fordi den kreative proces tog lidt overhånd.
Så ja, vi kom lidt sent op. Så morgenen handlede mest af alt om at få Magnus fodret af, børstet tænder på os begge, tøj på og ud af døren.
Og når der er så meget pres på, er der ligesom ikke rigtig indlagt tid til at jeg også kan spise. Det bliver nemlig noget med at jeg ligger makeup med den ene hånd, mens jeg laver morgenmad til Magnus med den anden, samtidig med at jeg finder tøj frem med den 3. (ja nogen gange dukker der en ekstra hånd op når man er mor og har travlt ;) )

Men det giver alt sammen bagslag nu. Min mave rumler højere end torden, og kvalmen er ved at indsnige sig, da maven bare er tom. Det at der nu er 30 min. til der er pause synes som uendelig lang tid...

Og fantasierne om hvordan jeg på den mest Ninja agtige måde, kan snige mig ud af forelæsningen og ind i kantinen, uden at nogen opdager det, er begyndt at komme frem.

ÅHH sult!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar