onsdag den 9. marts 2011

Forår = Forandringer

Når det begynder at spire udenfor, kommer lysten til at bringe nyt liv til hjemmet også.

jeg har et stykke tid tænkt på at jeg gerne ville have noget tæppe ude i gangen, for at der ligesom skete noget derude. vi har en lang smal gang, så der er ikke rigtig plads til at slå sig løs på andre måder.
SÅ i går da jeg var et lille smut i Århus med 2 piger fra min klasse, faldt jeg over dette fine tæppe. Det passer bare perfekt ind, og giver så meget nyt liv. Jeg skal bare lige have kbt mig noget skridsikkert, så det ikke kører rundt der ude.


Fik også købt nye bogstaver til Magnus' dør. Var træt af at se på klovne, da hans dør ligger ud til køkkenet, så nu har han fået fine bogstaver, som ser så fine ud.


hmmm åhh jow... og det bedste nye, jeg har fået er...... ta da da daaaaaaa..... er et opvaskestativ!!!!! uhh ha hvor jeg elsker det, og jeg kan slet ikke forstå at jeg nogensinde har kunne leve uden. Min opvask tager kun halv tid nu, og Jeg kan hurtigere komme ind og læse historier for Magnus, eller smide ham i badekaret, eller hvad der nu ellers lige skal gøres. Siden jeg fik det, er opvask blevet et sjældent syn.


og tilsidst for forårets skyld (måske, det kan få det til at komme tilbage igen) fastelvnsriset fra børnehaven, som nu er sprunget ud


Ingen kommentarer:

Send en kommentar