fredag den 25. marts 2011

Prøve smagning!



Af eve med passionfrugt. Aldrig har jeg hørt om den eller set den før, men sidst jeg besøgte min dejlige fader, fik jeg 2 slags eve med hjem. Det skulle efter sigende være det de smukke og rige drikker nu. Så det måtte jeg da prøve. Jeg syntes faktisk at den smager okay. Den har en frisk smag af frugt og lidt en cider smag, men med en svag eftersmag af øl. Lugten er også en blanding af frugt og svag øl. Det kunne nemt være en jeg ville drikke på en varm sommerdag, hvor andre omkring mig drikker øl. Så det er nok en god tøse øl ;-) jeg vil give den 4 ud af 6 stjerner.

2 kommentarer:

  1. Uh, kiggede på dem i Netto her i fredags - synes flasken var så fin.
    Det kunne være, man skulle prøve den (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det syntes jeg bestemt at du skal prøve :)

    SvarSlet