fredag den 8. april 2011

Bolig inspiration


Jeg sidder og kigger i bolig magasinet og får en masse inspiration til hvad der i nærmeste fremtid skal laves herhjemme. Jeg har derfor lavet en lille liste så jeg husker hvad det er ;) der kommer sikkert mere på med tiden, men her er den ind til videre: male de flasker jeg sidste år malende hvide de skal nu males lilla og gul, så skal stolene i køkkenet males en fin sart pastel farve og have nye betræk på, altanen skal gøres helt sommer lækker, sy puder til sove ærendet, finde nye lamper til stuen og køkkenet, og så skal jeg have lavet en masse fine æsker med fint papir på.

2 kommentarer:

  1. Ej det lyder bare spændende! Håber vi får resultaterne at se, tror du bor så fint - flasher du ikke en dag? :-)

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Du kan tro i nok skal få det at se når det bliver færdigt

    SvarSlet