onsdag den 18. maj 2011

jeg beklager




at jeg er så dårlig til at skrive for tiden. Men mit overskud har ikke rigtig været til det, og så har jeg lige været en uge i Skotland. Men nu skal der simpelthen gøres noget ved det.

ugen i Skotland, var en studietur med mit studie, og var helt fantastisk. jeg er stadigvæk ikke landet helt efter de skønne oplevelser vi havde. Jeg er slet ikke mættet af det land, og skal bare afsted igen en anden gang.

I dag havde vi tidligt fri, så min veninde og jeg, tog på tur rundt til genbrugsbutikker, efter skole. det blev til lidt rammer som skal males, og så til en gammel vægt, og en lille fin skål.
Vi var også lige forbi netto, min veninde var også i netto i weekenden, hvor det meste blev købt til kolonihaven. Så nu ser vores køkken simpelthen så fint ud, med fine farver over det hele.

øverst lidt billeder af det

i weekenden står det på fødselsdag i kolonihaven sammenlagt med arbejdsdag, hvor både min og min venindes familie kommer og hjælper med klargøring af haven. det bliver så godt :)

1 kommentar:

  1. lyder som en skøn tur til skotland! Der vil jeg også godt over :-)

    Og sikke nogle fine fund, rigtig kolonihavestil - håber at se billeder af huset!

    Dejligt at høre fra dig igen :-)

    SvarSlet