torsdag den 9. juni 2011

Åhh noo hvor dum kan man lige være

Ja jeg har så været oppe og aflevere sønnen min til hans far i dag, da jeg i morgen skal til Århus med en veninde. Det går også super fint vi får sagt farvel og jeg tager bussen hjem igen.
Da jeg eftet 1,5 times transport rammer min opgang leder jeg efter min nøgle i min taske, og den er bare væk!!!
What??
Jeg ringer så til min søns far, for at høre om den mó skuæe være sneget sig ud af tasken, og gemt sig der oppe.. Og Jow Jow minsanten om den ikke ligger lige så pænt der oppe. Amen altså!!
Så her sidder jeg i min opgang (meget tissetrængende) og venter på at han kommer ned med nøglerne til mig. Han har lånt naboens bil, og na opoven er barnepige mens ungerne sover trygt.
Så dette er min udsigt den næste time... Fra nu af slipper jeg de aldrig af syne igen.




1 kommentar:

  1. ÆÆÆV hvor surt! Håber en sød nabo kan låne dig toilettet :)

    SvarSlet