lørdag den 18. juni 2011

Regnvejrs dag

Åh hvor er det bare trist, at kigge ud af vinduet og så bare se regnen slå mod ruden, med store tykke stråler.
Jeg havde håbet på lidt bedre vejr, så vi kunne komme ud og bliver luftet lidt, men vejret har bare ikke lige indbudt på leg... eller Magnus havde jo egentlig nok været ligeglad ;)

Men istedet for har dagen stået på inde hygge. Vi har spillet pandekage spil, og leget på værelset.
og så har jeg sørme fået bestilt billeder til scrapbog, og til min billedevæg i soveværelset, som jeg syntes trænger til lidt nye billeder :) så regnvejret har også bragt noget positivt med sig.

Så vil jeg også lige skynde mig at ønske Magnus lille ny kusine velkommen til verden :)

Slutter lige af med et billede fra sidste sommerferie i Holte... Åh savner varme og strand :)

1 kommentar:

  1. Skønt billede!

    Lyder som i har hygget jer.. Håber du viser billeder af scrapperierne og billedvæggen som inspiration? :D

    SvarSlet