søndag den 3. juli 2011

Nye gamle stole

Ja jeg har jo lige malet mine stole i køkkenet, men betrækket på dem var stadigvæk det gamle stof, fra da mine bedsteforældre havde dem.
I dag kom min mor og hendes mand så forbi til morgenmad, og Karsten ( min mors mand) havde værktøjskassen med. Så efter morgenmaden fik vi sat ny lampe op i stuen.
Nå men min mor og heftig så i Bilka, hvor vi fandt noget voksdug, og blev enige om at det da sagtens kunne sættes på stolene. Så os hjem og ombetrække stole med voksdug.
Ihh det er bare blevet så fint og vigtigst af alt, yderst børne venligt, da de nu bare kan tørres af med en fugtig klud...
Jeg er simpelhen så glad for det og det er jo fantastisk at man kan få helt nye stole for næsten ingen penge..

Billeder skal i også ha'









Og lige af lampen også :D

3 kommentarer:

  1. Ihhh....hvor fint smukke :o) Gir lige det sidste til stolene og er da vildt praktisk. Også en fed lampe du har fået op...

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare godt ud!!
    Og FED lampe!!

    SvarSlet
  3. Åh elsker den lampe! Ikea kan bare noget med lamper :)

    Og hvor er det blevet fedt med voksdug på stolene!

    SvarSlet