torsdag den 1. september 2011

Dagens fund...

Amen altså nogen gange ka. Man godt blive en smule overtroisk, og tænke at universet snakker sammen...
I tirsdags havde vi et projekt på seminariet, hvor vi var ude på en skole og en fra min gruppe læste op af en vitello bog. Jeg syntes den var fantastisk sjov skrevet, så i går var jeg på nettet for lige at finde ud sf hvad de her vitello bøger koster, for sådan nogle syntes jeg da Magnus skulle ønske sig, 99kr Står der flere steder.
I dag er jeg så i Rema for at løbe lidt grønt ind til høstfesten i Magnus børnehave i morgen, og hvad ligger der så blandt deres spot varer????!!!??? Jow Jow vitello bøger til 29 kr amen et fund :) så 3 styks røg med hjem. Og gemmes pænt til enten fødselsdag, kalender gaver eller julegave. Nu må vi se. Men jeg er fantastisk glad :)




Location:Løget Høj,Vejle,Danmark

2 kommentarer:

  1. Vitellobøgerne er fantastiske! Er selv storfan af 'Vitello møder Gud' :)

    Og hvor er du heldig at finde dem til småpenge, jeg må vidst i Rema1000!

    SvarSlet
  2. Jeg har kun hørt vitello er omvendt men glæder mig ti at læse de 2 andre også og skal da også ha fat i vitello møder gud

    SvarSlet