søndag den 29. januar 2012

Vi porcelænsmaler

Vi fandt nogle billige kopper og tallerkner og så gik vi ellers igang med maling.

Magnus lavede 2 kopper.
Den med mange mennesker på er lavet til mig, og jeg syntes den er så fin :) vil drikke kaffe af den hver dag :)
Den anden er til ham selv, og ifølge Magnus selv er det en varm kakao kop :)

Jeg malede også en tallerken. Inspireret a liebe, åh ville så gerne Eje liebe fade og tallerkner men ak ak SU'en rækker desværre ikke.
Så indtil videre må jeg nøjes med mit eget bud ;)
Syntes egentlig også den er blevet ret fin.















3 kommentarer:

  1. Så fint! Elsker også tingene fra liebe, men synes dit er lige så fint - det var en god idé :)

    SvarSlet
  2. ej hvor er det bare blevet fint søde :o) Du er sku da skide god til at porcelænsmale :o)

    SvarSlet
  3. Smadder god idé ja :)

    Din tallerken er blevet virkelig sød :)

    SvarSlet