torsdag den 8. august 2013

Sommerferie Highlights

I morgen er sidste dag i sommerferien. Det har været 6 helt fantastisk skønne uger, hvor der er blevet hygget rigtig igennem, og nydt det gode vejr fuldt ud.
Magnus skal på mandag starte i første klasse, det bliver rigtig spændende, jeg er sikker på han kommer til at klare de udfordringer der må komme i det nye skoleår rigtig fint både de faglige og sociale.
Samtidig vil efteråret byde på en masse spændende nye ting for os alle sammen, men det vil jeg Vente lidt med at uddybe :)

Men nu lidt billeder fra vores skønne sommer










1 kommentar:

  1. God skolestart til Magnus! Håber at han får det godt i 1. klasse, det er en lige så stor dag som 0. klasse :)

    Dejlige sommerbilleder! Jeg ved dog ikke om du har lavet et eller andet i dine indstillinger eller det er min computer, de er nemlig helt koloenorm store og lidt utydelige på min skærm. Men ikk fra mobil?

    SvarSlet