fredag den 17. december 2010

lidt har også ret

Jeg har nået lidt af det jeg skulle nå.

Jeg har fået strikket 1 af strømperne færdige til min bror. Jeg kan selvfølgelig ikke finde nr. 2 nøgle så den anden sok er lige på stand by indtil nøgle nr. 2 er fundet igen ( tror nissen er på spil )

Så har jeg fået strikket hjemmesko til Magnus. de er blevet rigtig fine, og nøj hvor var det nemt. SÅ i morgen skal de filtes, samt have gummi under bunden, så han ikke glider så nemt, og så bunden ikke bliver slidt for hurtigt. Sætter et billede ind i morgen af det færdige resultat








så har jeg i dag syet en ny julesok til Magnus. Den jeg lavede sidste år, var simpelthen for lille til, at der kunne komme ret store gaver i. Faktisk skulle de helst være pixi bogs størrelse, og det fungerede altså ikke rigtigt. Så nu er en ny stor en syet med plads til store gaver ;) den er syet så den har forskelligt stof på hver side. Er selv ret godt tilfreds med resultatet, og syntes den er blevet rigtig jule fin :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar